Bangkok/Singapore/Schaijk - Reisverslag uit Schaijk, Nederland van Gerard en Will de Bruijn en Janssen - WaarBenJij.nu Bangkok/Singapore/Schaijk - Reisverslag uit Schaijk, Nederland van Gerard en Will de Bruijn en Janssen - WaarBenJij.nu

Bangkok/Singapore/Schaijk

Door: Gerard

Blijf op de hoogte en volg Gerard en Will

30 Oktober 2011 | Nederland, Schaijk

Woensdag uit Bangkok vertrokken. Met het busje van het hotel in 15 minuten op de luchthaven. Bij het opstijgen was toch duidelijk te zien, dat er toch wel heel veel water staat, waar dat niet thuishoort.
In Singapore is weer heel wat gebouwd sinds we er de laatste keer geweest zijn. Hotel the SAFF blijkt midden in China Town te liggen. ´s Avonds Victor en Vivian ontmoet.
Donderdag kwam Victor ´s morgens nog de 2 flessen Maggi Chili saus naar ons hotel brengen die Vivian aan Will beloofd had. Will helemaal in de wolken.
We waren van plan om ´s middags Marina Bay te gaan ontdekken, maar het was zo´n slecht weer, dat we maar in de buurt van het hotel wat zijn rondkijken. Nieuwe Chinese tempel bezocht en anderhalf uur achter een bak koffie naar de regen zitten kijken. Rond half zeven in het restaurantje tegenover het hotel o.a. heerlijke kip gegeten. Om kwart voor acht met de luchthaven-shuttle-bus naar het vliegveld. Rondhangen. 00:15 iets vertraagd vertrokken.
Vrijdagmorgen 07:10 op Schiphol. Trein om 08:14 naar Den Bosch. Trein naar Oss rijdt niet i.v.m. werkzaamheden, maar NS heeft bussen ingezet. Will d´r mobiele telefoon geeft al 5 weken "geen bereik" of zoiets. Ook nu we terug zijn in NL. M.b.v. het van de bus-chauffer geleende mobieltje buurvrouw José laten weten, dat we er aan kwamen. Rond 10:00 weer

THUIS!!

Ik hoop, dat iedereen, die ons gevolgd heeft, de verslagen en foto´s een beetje interessant vond.
Hartelijk dank voor de reacties in de afgelopen 5 weken. Die stimuleren, om er mee door te gaan. Als je geen reacties krijgt vraag je je af, of er eigenlijk wel iemand is die je verslagen leest.

• 30 Oktober 2011 - 08:47

Bibiana:

Welkom thuis!!!

Bedankt voor het meegenieten van jullie reis.

Tot gauw!

• 30 Oktober 2011 - 09:20

Gerrie:

Gerard, ik heb je verslagen met veel plezier gelezen.Ik keek er naar uit. Het was of ik een beetje meereisde. Toch fijn dat jullie weer terug zijn.
    De volgende reis zal ik vaker reageren op de reisverslagen.

• 02 November 2011 - 17:53

Marjan Vernooij:

nou, ik heb de verslagen met plezier en deels herkenning gelezen!
    welkom in nl en tot binnenkort, will.
    groetjes,marjan.