Voorafje - Reisverslag uit Schaijk, Nederland van Gerard en Will de Bruijn en Janssen - WaarBenJij.nu Voorafje - Reisverslag uit Schaijk, Nederland van Gerard en Will de Bruijn en Janssen - WaarBenJij.nu

Voorafje

Door: Will

Blijf op de hoogte en volg Gerard en Will

25 September 2013 | Nederland, Schaijk

Op 18 oktober a.s. neem ik deel aan de "SHBSS 70 years Railway Pilgrimage". Omdat het 70 jaar geleden is dat de Birma-Siam spoorlijn gereed kwam organiseert SHBSS samen met het TBRC deze pelgrimsreis voor veteranen en nabestaanden.
We bezoeken o.a. voormalige kampplaatsen, de 3 Pagodenpas, de Hellfirepas en de begraafplaatsen in Kanchanaburi.
Op 26 oktober is er een herdenkingsdienst waarbij ook een groep van de Oorlogsgraven Stichting aanwezig zal zijn. Er wordt dan een nieuw monument onthuld voor de Nederlandse krijgsgevangenen die vermist zijn geraakt.

Na afloop van deze reis ontmoet ik Gerard in Bangkok en plakken we er samen nog een vakantie aan vast. Waarschijnlijk ontmoetten we in Bangkok ook onze vrienden Michelle en Edward uit Kuala Lumpur en gaan we ook met ze naar hun huis en dan zien we wel wat we verder nog gaan doen.

Ik heb een maillijst gemaakt. Wil je even een kort berichtje geven of je de mail hebt ontvangen en of je er op wilt blijven staan.


  • 25 September 2013 - 14:55

    Maureen:

    Wat leuk dat je toch meegaat! Ik was al van plan je een mailtje te sturen. Het is die week net vakantie voor Sandra ,jammer ik was graag naar de onthulling van het monument gekomen.
    Ik heb dus bijna dezelfde route gedaan met de Japanse groep alleen zijn wij door de bush getrokken.
    Zo te horen ben je weer helemaal hersteld gelukkig.
    groeten aan Gerard,
    Maureen

  • 25 September 2013 - 15:42

    Resi Van Den Bercken:

    Hoi Will , wat een verrassing dat je dit gaat doen . Ik wens je heel veel reisplezier en we lezen het wel !
    Groetjes, Resi

  • 25 September 2013 - 16:08

    Marja:

    Hoi Will. Ik wil graag op de maillijst blijven staan en jou / jullie weer volgen. Groetjes Marja

  • 25 September 2013 - 16:23

    Angela:

    Will, een goede reis gewenst, ook later metgerard. Horen daarna wel weer van elkaar.
    Angela en HAns

  • 25 September 2013 - 17:19

    Bibiana:

    Hoi Will,

    Natuurlijk wil ik op de hoogte blijven zodat er toch een beetje bij ben! Waarschijnlijk kom ik ook naar Schiphol om jullie uit te zwaaien en eventueel als helpende hand.


    Liefs, x


  • 25 September 2013 - 17:23

    Ans Van Munster :

    hallo will ik vind het leuk om jou weer te volgen en straks als gerard erbij is zeker ook leuk een goede reis en geniet ervan gr uit de peel

  • 25 September 2013 - 18:52

    Ria Simonis :

    Dag Will, we hebben de mail ontvangen. Normaliter stuur je deze naar Frank, laat ook maar zo want het komt ook bij mij.
    Wij wensen jullie weer veel reisplezier, en vooraf Will heb jij nog een bijzondere reis en ontmoetingen met anderen . We horen wel, groetjes Frank en Ria

  • 25 September 2013 - 19:52

    Marijke:

    Hoi Will, fijn als ik weer met je mee mag op reis! Ik wil graag op je lijst blijven staan.

  • 25 September 2013 - 20:39

    Gerrie Janssen:

    Hallo Will en Gerard,

    Ik heb de mail in goede orde ontvangen en wens jullie een hele fijne reis toe.
    Ik kijk nu al uit naar de reisverslagen want die zijn altijd erg leuk om te lezen.

  • 25 September 2013 - 22:15

    Jan En Ans De Visser:

    Fijn als ik je reis op afstand een beetje mee mag beleven!
    Dat je er maat met volle teugen van mag genieten en een steun en toeverlaat mag zijn voor degenen voor wie deze reis een emotionele gebeurtenis zal zijn.

  • 26 September 2013 - 10:21

    Wies V.d. Berg:

    Leuk om van te voren te horen wat je gaat doen!

  • 26 September 2013 - 10:38

    Grace Van Ast:

    Hallo Will,

    Ik blijf graag op de hoogte van jouw/jullie reis. Geniet er van :-)

    Groetjes,
    Grace & Nico

  • 26 September 2013 - 14:43

    Joke Witteveen:

    Hoi Will, leuk om je weer te volgen, groetjes Joke

  • 26 September 2013 - 17:43

    Selma:

    Hallo Will

    Tuurlijk wil ik alles weten over de reis Hou me op de hoogte!

    Groetjes selma

  • 28 September 2013 - 09:36

    Ans De Visser:

    Dag Will en Gerard, natuurkijk wil ik jullie belevenissen volgen ! Leef nu al met jullie mee en denk dat het een heel bijzondere indrukwekkende reis gaat worden, voorLal door de mensen die meegaan,
    Sterkte met wat je nog allemaal moet voordat je weggaat, maar je hebt iets om naar uit te kijken!
    Groeten, ook van Jan,
    Ans

  • 29 September 2013 - 19:42

    Maria En Frans:

    Hallo Will en Gerard.
    Het is duidelijk, je mail is aangekomen !! We gaan met veel belangstelling jou /jullie belevenissen volgen.
    Dat wordt vast weer een levendig verslag van een bijzondere gebeurtenis...... Heel veel plezier gewenst en een goede reis.
    groetjes, Maria & Frans

  • 04 Oktober 2013 - 17:46

    Norma:

    Graag wens ik alle reisgenoten van deze prachtige reis een uitmuntende reis. Geniet van iedere moment.
    Volg jullie graag via het reis verslag.
    Willen Gerard, goed dat jullie daar samen nog even gaan nagenieten.
    Liefs , Norma

  • 13 Oktober 2013 - 13:48

    Truus En Jos:

    Hallo Will en Gerard,
    Natuurlijk blijven we graag op de hoogte van jullie reiservaringen.
    We wensen jullie een ontspannende, boeiende en goede reisperiode toe.
    Groeten,
    Truus en Jos

  • 21 Oktober 2013 - 18:43

    Martin Dupont:

    Will, ik lees met veel belangstelling je verslagen. Erg interessant. Doet me denken aan de verhalen van Wim Kan in zijn Birma tijd.

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Gerard en Will

Actief sinds 12 Mei 2011
Verslag gelezen: 412
Totaal aantal bezoekers 154534

Voorgaande reizen:

27 Juni 2019 - 15 Juli 2019

Zuid Engeland en de bruiloft van Jenni & James

25 December 2018 - 27 Januari 2019

Met de trein van Singapore naar Kanchanaburi

16 Februari 2017 - 12 April 2017

Naar de andere kant van de wereld, 2017

27 Mei 2016 - 10 Juni 2016

Ionische eilanden Zakynthos, Kefalonia en Ithaka

10 September 2015 - 30 September 2015

West Canada 2015

18 Oktober 2013 - 21 November 2013

2013 Pilgrimage Will en daarna samen op vakantie

09 Juli 2012 - 16 Augustus 2012

Reunie en vakantie

22 September 2011 - 28 Oktober 2011

vakantie 2011

02 Juni 1994 - 01 Januari 1994

Reisherinneringen in Corona tijd

Landen bezocht: