Kanchanaburi 1 - Reisverslag uit Kanchanaburi, Thailand van Gerard en Will de Bruijn en Janssen - WaarBenJij.nu Kanchanaburi 1 - Reisverslag uit Kanchanaburi, Thailand van Gerard en Will de Bruijn en Janssen - WaarBenJij.nu

Kanchanaburi 1

Blijf op de hoogte en volg Gerard en Will

19 Oktober 2013 | Thailand, Kanchanaburi

Zaterdag 19 oktober 17.15
Ik zit nu op ons terrasje van de kamer. De muggen komen opzetten, het is bewolkt en de temperatuur is prima. Leuk muziekje van het restaurant op de achtergrond en het zwembad in het zicht. Aan de ander kant stroomt de rivier Kwee Noi.
De reis is goed verlopen. Eerst met Henk en Ingrid Schulte naar Schiphol, daar assisteerde een mevrouw van Fox, en Bibiana was er met de naamkaartjes en om ons uit te zwaaien. En Bibiana.....voordat we van het vliegveld in Bangkok vertrokken had iedereen een badge.
Wat ook wel leuk is om te vermelden is dat vrijdagochtend (!) een journalist van het Eindhovens Dagblad is gevraagd of hij nog mee wilde gaan om De heer De Logt (veteraan, still going strong en vol met grapjes) te volgen op zijn reis en die is er dus ook bij. Over de heer De Logt zou vandaag een artikel staan in het Eindhovens Dagblad. Als er iemand is die het heeft dan graag bewaren voor mij.
Onze reis wordt dus goed gedocumenteerd met de cameraploeg van Twan Spiertz, deze journalist en straks nog Griselda Molemans.
De reis is goed verlopen, een minpuntje was de lange wachttijd voor de paspoortcontrole. In het resort stonden Lody, Eva en Felix ons op te wachten. Zij hebben ook de kamerindeling gemaakt. Ik heb geluk dat ik een kamer deel met Margriet want als senior heeft zij een kamer op de begane grond gekregen, als ik alleen was geweest had ik een verdieping hoger gemoeten.
We hebben vanmiddag even in het restaurant gezeten en de fried rice en de sapjes smaakten prima.
Morgen hebben we nog een dag om zelf in te vullen en daarna gaat het TRBC programma van start.

• 20 Oktober 2013 - 01:44

Gerard:

Aha,
    JIJ hoort dus nog niet bij de senioren!

• 21 Oktober 2013 - 19:12

Bibiana:

Hi Will,
    Wat fijn om te horen dat de reis goed is verlopen. Die journalist, de heer Sneider, belde mij inderdaad 's avonds op. Hij vertelde al dat de heer Van de Logt die week is geinterviewd en dat hij ook graag mee wilde om de andere veteranen te interviewen. Hij is van Eindhovens Dagblad dus ook van de Wegenergroep, de kans bestaat dat de interviews in alle kranten van de Wegenergroep komen te staan, wij worden nog wereldberoemd en eindelijk een vaste baan bij 'onze' stichting ;).

Nog even een vraag van huishoudelijke aard, ik had aan Ronald gevraagd of hij de badges weer wilt inzamelen i.v.m. onze volgende projecten/herdenkingen, wil jij hem daar aan herinneren?

Kijk weer uit naar jouw volgende verslag en groetjes aan iedereen.

Liefs, x

• 21 Oktober 2013 - 20:06

Norma:

Wat heerlijk dat alles zo geweldig verloopt en iedereen voor jullie klaar staat. Ik geniet van je reisverslag.
    Volgende keer als wij speciaal gaan eten nemen wij je zeker mee. Mooie kleine hapjes die ieder voor zich een plaatje waren. Hier mooi warm najaarsweer waarbij de bomen geweldig mooi kleuren.
    Geniet van alles wat jullie gaan beleven.
    Liefs
    Norma

• 21 Oktober 2013 - 21:08

Ans:

geniet van deze geweldige reis en wij genieten dan weer van jullie verslag en reizen dan ook mee gr ans

• 21 Oktober 2013 - 21:08

Ans:

• 21 Oktober 2013 - 23:40

Geertje:

Leuk dat je een blog bijhoudt. Zo kunnen wij thuisblijvers ook met je mee naar alles wat jullie gaan zien.
    Had jullie ook graag uitgezwaaid maar gelukkig was Bibiana er wel. - heb je nog een museumpje gepakt Bibiana? - Heb al gekeken of Eindhovens dagblad vandaag het artikel gepubliceerd heeft maar wordt waarschijnlijk morgen.
    groetz Geertje