Kuala Lumpur, zaterdag 18 februari - Reisverslag uit Kuala Lumpur, Maleisië van Gerard en Will de Bruijn en Janssen - WaarBenJij.nu Kuala Lumpur, zaterdag 18 februari - Reisverslag uit Kuala Lumpur, Maleisië van Gerard en Will de Bruijn en Janssen - WaarBenJij.nu

Kuala Lumpur, zaterdag 18 februari

Door: Will

Blijf op de hoogte en volg Gerard en Will

18 Februari 2017 | Maleisië, Kuala Lumpur

We hebben net ons ontbijtje gehad van Mary Grace, de Philippijnse hulp in de huishouding. Een gezonde smoothie, naanbrood met dahl en een restant curry van gisteravond. Heerlijk!! Het is hier zó goed toeven….en het lijkt alsof we een paar weken geleden nog hier waren. De gesprekken gaan gewoon verder.

De trip naar Schiphol verliep zonder vertragingen net zoals de vlucht naar KL. Wel lekker geslapen maar ik was net wakker toen er een flinke turbulentie was. Volgens de gezagvoerder waren er geen meldingen van vliegtuigen net voor ons dus kan het blijkbaar ook onverwachts komen.
Al met al heb ik een uurtje of 5 geslapen op 1 pilletje en Gerard misschien nog wel meer zonder pilletje.
Op Kuala Lumpur Airport duurde het ruim een uur om door de paspoortcontrole te komen. We waren bijna aan de beurt toen Edward belde om te vragen waar we waren. Het was ook verwarrend met de vluchtnummers want het was een co-shared vlucht van 3 maatschappijen: KLM, Malaysian en Garuda, dus 3 verschillende vluchtnummers.

De haringen hebben de reis goed doorstaan, ze waren niet meer hard bevroren maar nog wel een beetje. De rest van de cadeautjes viel ook in goede aarde; de stroopwafels en Werthers echte zitten nu in de snoeppot.
De haringen hebben we later op de avond gegeten, ze waren heerlijk! Ook de kinderen hebben ervan gegeten. Isaac vond ze niet lekker, Allyson zei ”yak” maar at ze wel en Ashley zei dat ze ze lekker vond. Maar goed dat we er 5 hebben meegenomen.

Vandaag lekker genieten van de warmte, het is ongeveer 32 graden en zonnig (ik wil jullie niet jaloers maken.… ) en vanavond is er een bbq in de tuin met vrienden.

• 18 Februari 2017 - 08:19

Elly:

Klinkt inderdaad alsof jullie het leven daar zo weer verder oppakken. Bij de woorden naan en dahl met curry kreeg ik ook de reiskriebels. Fijn dat de met zorg gekozen cadeautjes zo goed vielen. En de haring...... Ha ha. Geniet van de warmte en rust lekker uit. Ben maar een beetje jaloers hoor

• 18 Februari 2017 - 08:23

Iris:

Oh, wat heerlijk!!

• 18 Februari 2017 - 08:42

Céline:

Ohhh wat heerlijk!

• 18 Februari 2017 - 10:54

Norma:

Fijn te lezen dat jullie goed zijn begonnen. Natuurlijk nemen de gesprekken van toen nu weer hun vervolg. Super!

• 18 Februari 2017 - 22:48

Ans :

Geweldig dat het weer een thuiskomen is dan ga je weer zo verder met de gesprekken maar will ik had van jou zeker niet anders verwacht veel plezier

• 19 Februari 2017 - 11:26

Betty Visschers:

Wat een heerlijk begin van een prachtige reis ! Geniet van het gezelschap !