Schaijk, 15 februari: koffers gepakt! - Reisverslag uit Schaijk, Nederland van Gerard en Will de Bruijn en Janssen - WaarBenJij.nu Schaijk, 15 februari: koffers gepakt! - Reisverslag uit Schaijk, Nederland van Gerard en Will de Bruijn en Janssen - WaarBenJij.nu

Schaijk, 15 februari: koffers gepakt!

Door: Will

Blijf op de hoogte en volg Gerard en Will

15 Februari 2017 | Nederland, Schaijk

Morgen beginnen we met het eerste deel van onze reis. Om 20.45 vliegen we met de KLM naar Kuala Lumpur.
Marian, die ons sinds kort helpt met ons huishouden brengt ons naar het station in Oss.
We hebben tickets voor Malaysian Airways maar zij zijn na al hun malheur gestopt met hun vluchten naar/van Amsterdam en hun vluchten worden uitgevoerd door de KLM. Het nadeel van zo'n co-shared vlucht is dat het niet mogelijk is om vooraf stoelen te reserveren. Niet via de KLM en niet via Malaysian Airways want "hun systemen werken nog niet samen"! KLM gaf dat op een bepaald moment in de mailwisseling toe maar bij Malaysian doen ze nog steeds hun best.........in het Verre Oosten zeg je niet dat het niet kan!!!
Vanmiddag bij het (telefonisch) inchecken is het toch nog gelukt om stoelen naast elkaar te krijgen.

De koffers zijn gepakt (grotendeels); de laatste spullen gaan er morgen in. En vlak voordat we gaan worden de diepgevroren haringen voor onze Chinese vriend Edward nog in het koffer gedaan; goed verpakt en met een "flessenkoeler" er om heen. Hij heeft wel een voedselvergiftiging over voor een paar haringen maar zover laten we het niet komen. Ze gaan met de ruimbagage mee en daar is het koud, we hopen dat ze "bijna" ontdooid zijn als we aankomen. Maar goed dat hij niet in Australië woont want daar hadden we ze nooit door de douane gekregen, in Maleisië zal het waarschijnlijk geen probleem zijn.
We verheugen ons erop de familie Lim weer terug te zien en blijven daar een weekje voordat we naar Auckland gaan.

• 16 Februari 2017 - 06:09

Betty Visschers:

Goede reis Will en Gerard en geniet van de prachtige reis die jullie gaan maken.

• 16 Februari 2017 - 06:09

Miriam V Geel:

Lieve Will en Gerard

ik wens jullie een goede reis toe, geniet van al het moois dat je onderweg gaat zien en meemaken. Ik verheug me nu al op alle reisverslagen en verhalen.

Liefs Miriam

• 16 Februari 2017 - 06:51

Céline:

Goede reis ein heeel veeel plezier!!

Groetjes, Céline

• 16 Februari 2017 - 08:10

Joke Witteveen:

Goede reis en geniet van alles wat jullie gedurende deze lange reis gaan zien en beleven!
    groetjes Joke

• 16 Februari 2017 - 08:18

Norma Sijthoff:

Als je een bobbel in je koffer ziet zitten, dan ik dat. Reis gezellig met jullie mee zonder dat je last van mij hebt. Puur genieten.

• 16 Februari 2017 - 09:06

Marijke Beijers:

Will en Gerard, een hele goede reis! Neem maar een koffer vol verhalen mee terug.
    Groetjes,
    Marijke

• 16 Februari 2017 - 09:15

Roger :

Goeie reis en geniet er van !!!

• 16 Februari 2017 - 12:28

Truus En Jos:

Hallo Will en Gerard,
    We wensen jullie een goede reis toe.
    Geniet van ervan en veel plezier.
    Groetjes, Truus en Jos.

• 16 Februari 2017 - 15:30

Ronald En Helma:

Will en Gerard,
    Goede reis en geniet van al het moois dat jullie gaan zien.
    Wij genieten vanuit Nederland mee,
    Liefs van ons.

• 16 Februari 2017 - 17:07

Peter & Gerrie:

Goede reis en heel veel plezier!

• 16 Februari 2017 - 18:25

Jos Wessels:

Hallo Will en Gerard,
    Maak mij maar stinkend jaloers op mijn 96ste jaar kan ik geen kant meer uit.
    gun jullie daarom een succesvolle reis met veel leefplezier. Hoor later wel
    in Aug. Bronbeek de verhalen. Groetjes Jos Wessels

• 16 Februari 2017 - 19:40

Gerrie Janssen:

Hallo Will en Gerard,

Eindelijk is het dan zover en gaat de langdurige reis beginnen.
    Ik hoop dat alles in de koffers paste en dat ze niet te zwaar zijn geworden.
    Doe de hartelijke groeten aan het gezin in Kuala Lumpur en ik ben nieuwschierig hoe het autootje wordt ontvangen.
    Geniet van jullie reis en ik kijk uit naar de reisverhalen en de foto's.

• 17 Februari 2017 - 09:28

Ans En Jozef :

hallo will en gerard vanuit de peel , ook wij wensen jullie weer een geweldige mooie reis toe en wij genieten met jullie reizen mee al hoewel dat de verbouwing voor de verhuizing al druk begonnen is en als jullie weer terug komen dan hopen wij al grote vorderingen gemaakt te hebben een goede reis toegewenst en vele gr van ons jozef en ans

• 17 Februari 2017 - 13:16

Stan:

hallo Gerard en Will,
    ik wens jullie een hele fijne reis!
    groetjes, Stan.