Sydney, woensdag 29 maart - Reisverslag uit Sydney, Australië van Gerard en Will de Bruijn en Janssen - WaarBenJij.nu Sydney, woensdag 29 maart - Reisverslag uit Sydney, Australië van Gerard en Will de Bruijn en Janssen - WaarBenJij.nu

Sydney, woensdag 29 maart

Door: Will

Blijf op de hoogte en volg Gerard en Will

29 Maart 2017 | Australië, Sydney

Vandaag is de dag 2 uurtjes langer, dat is het tijdsverschil met Nieuw Zeeland. Er valt weinig te vertellen, reizen en wachten...
Vanmorgen tegen 11.00 uur vertrokken uit Akaroa. Zonnig weer maar ook de bewolking waardoor de toppen van de bergen niet te zien waren.

Het autootje ingeleverd en....heel dom, mijn nekkraag in de auto laten liggen. Morgen op zoek naar een nieuwe want ik kan 'm eigenlijk niet missen, niet met opstijgen, landen en met autoritten over hobbelige wegen. Vandaag was gelukkig maar een korte vlucht van 3.10 uur. Maar op lange vluchten, als ik wil slapen, heb 'm hard nodig.
Op het vliegveld nog uitgebreid met drie Nederlandse jongens gesproken die verpakkingsmachines installeren en regelmatig in Nieuw Zeeland zijn, ze gingen nu voor 10 dagen naar huis.

Op het vliegveld ieder een "opal-card" gekocht die in het openbaar vervoer gebruikt kan worden; bussen, treinen en ook ferry's.
Mijn "asem kandis" die ik van Michelle heb gekregen heb ik zowel in Nieuw Zeeland als nu in Australië kunnen invoeren ook al is het een gedroogde vrucht.

Nu zijn we op onze kamer in de Travellodge en morgen gaan we op ontdekkingstocht.

• 29 Maart 2017 - 14:30

Iris :

Als "Border Security" aan het filmen was, hadden ze die vruchten geïnspecteerd en kreeg je ook nog een boete mee ;) Zo streng zijn ze dus blijkbaar niet?
    Geen last van het weer??
    Liefs!

• 30 Maart 2017 - 07:16

Elly :

Goede morgen
    Wat een prachtige verhalen en mooie belevenissen. De tijd vliegt!
    En nu opgedoft naar de opera! Ik zal wat energie sturen.
    Liefs Elly