Midhurst 11 jul 2019 - Reisverslag uit Midhurst, Verenigd Koninkrijk van Gerard en Will de Bruijn en Janssen - WaarBenJij.nu Midhurst 11 jul 2019 - Reisverslag uit Midhurst, Verenigd Koninkrijk van Gerard en Will de Bruijn en Janssen - WaarBenJij.nu

Midhurst 11 jul 2019

Door: Will

Blijf op de hoogte en volg Gerard en Will

11 Juli 2019 | Verenigd Koninkrijk, Midhurst

Vanmorgen was het bewolkt maar in de loop van de dag kwam de zon door, en wéér geen ”B”woord.

Jenni en James waren vanmorgen de deur al uit voordat wij op waren; auto ophalen in Bath en daarna Jenni naar de paarden en James op bruilofts-schoenen jacht.
Libby (de teckel) was wel thuis maar Ziggy en Lenard, 2 bastaard broertjes uit Roemenië waren met Jenni mee. Het was wel stil in huis zonder die 2 monstertjes.
Het is hier wel een echt hondenland, waar je ook komt, overal staan bakjes water voor honden.

Toen Jenni thuis was moest ik een bakje yoghurt met fruit eten, dat had ze speciaal voor mij gekocht. Ze moest ook snel weer weg voor een wenkbrauw- en wimper-behandeling; krullen (wimpers) en verven.
James verzorgde de lunch en zo konden we wat restjes wegwerken voordat ze weg zijn tot dinsdagavond.

Onze spullen waren gepakt en tegen half drie zijn we vertrokken. Fijn dat we deze paar dagen hier konden zijn, het voelt echt als substituut-ouders om zo bij de voorbereidingen betrokken te worden en van alles te kunnen bespreken over de komende dagen, de nieuwe baan, de verhuizing naar Devon, het afscheid van haar collega’s hier, ect. En dan ’s avonds nog de heerlijke cocktail van James erbij.

Nu zijn we in Midhurst, een mooi klein dorpje in The South Downs in West-Sussex, een ”Area of Outstanding Beauty. We zitten hier in een mooie kleine annex.

Airbnb: 9 Elmleigh, Midhurst, GU29 9HA,
United Kingdom
(£70)

We hebben vanavond in een van de lokale pub’s gegeten. Menu’s van £ 12,-, voorgerecht plus hoofdgerecht. Gerard had echte ”Pub-grub”; ”bangers, mash and gravy” (worstjes met aardappelpuree en jus).

Morgen vertrekken we naar Lewes voor de bruiloftsfestiviteiten. Morgenavond gaan de heren apart naar de pub en de dames cocktails of zoiets drinken. Ik weet niet of ik daarna nog een verslagje ga maken. Zaterdag zal er ook weinig tijd zijn omdat ik ’s morgens bij Jenni ben als de kapper/schoonheidsspecialiste komt. Oh ja, ook bijzonder: ik ben Jenni’s getuige, voel me vereerd!

• 11 Juli 2019 - 19:10

Helma:

Will en Gerard,

Geniet van de bruiloft van Jenni en James!!
    Gerard, maak je een foto van het bruidspaar? Ik mis in de verslagen jouw foto aandeel!!
    Veel plezier alle twee, groetjes van ons.

• 12 Juli 2019 - 15:41

Joke:

Will en Gerard, heel fijne en mooie dag morgen bij het huwelijk van Jenny.
    Geniet ervan!
    Wij vieren onze 47e trouwdag, ook memorabel.....

• 13 Juli 2019 - 10:00

Ans :

Nou en dat zal zeker met jullie samen erbij weer een hele gezellige bruiloft worden dus will en Gerad een mooie dag voor jullie samen gr